I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Friday 9 December 2011

Double BefDay !! hehe... =D

Hehe.. Topic ari nie special sikit..
Yup.. serious Special...
Sbb ari nie befday My Mother n My best n special Fren of mine~!
hehe..
Actually ak nk jadi owg yg pertame utk wish...
tpi malang gak kan ak nie... 
hehe... =D



So, to my mother ak dh wish dh tadi.. 
hehe.. siap mkan kek lagi.. =)
hehe... nk x?? ade bnyak lagi.. hehe..


To my best n special fren..
Ak tau ak lmbat nk wish.. Ak serious mngharapkan ak nie owg pertama yg wish..
tpi..
MISSION FAILED...
Sowwi~ =(

Ak esok kene pergi skolah... 
Sbb tu ak nk chatting ngan kau tu...
Tpi...
xpe... esok ak try cari mase nk chat ngan kau.. 
N...
Kau jgn larikan diri dari ak tau...
haha =)

HAPPY BEFDAY TO YOU !!
n
ALLAH SELAMATKAN KAMOO!!
hehe.. =D

No comments:

Post a Comment